Կյանքի 4 Հ-երը


Տպավորություն է, թե հասել ես ինչ-որ եզրագծի, իսկ շարունակության հնարավորություն չկա: Նաև բազմաթիվ մտքեր, շարունակության մասին, բայց ինչ-որ բան ստիպում է մտածելու, թե շարունակելի բան չի մնացել: Բայց ինչպե՞ս: Ա՜խր ճանապարհի ընդամենը մի քանի ավազահատիկին ես ծանոթ:

Ատելի են զգացողությունները, ենթադրությունները, երբ օգնելու փոխարեն խանգարում են, երբ հուսադրելու փոխարեն միայն ու միայն հուսալքություն են պարգևում:

Բայց ամեն մի կողպեք իր բանալին ունի: Բանալին կրում է համբերություն անունը: Եթե սպասենք և այդ ընթացքում ավելի ու ավելի չխորացնենք մեր դրության դժվարությունը, ապա միանշանակ կլինի բանալու ճշգրտությունը:

Հաղթում են նրանք, որոնք համբերել ու սպասել գիտեն, որոնք հավատալու և ամեն պարագայում հուսալու շնորհ ունեն և գիտեն, որ ընկճվել պարտավոր ենք, որպեսզի հասկանանք ու առանձնացնենք հակաթույն ` մեր իսկ դեմ: Գտնել ավելի հզոր ուժ, քան մեզ ծնկի բերողն է: Ուժ, որ կբերի երանելի արդյունքի ստացմանը: Հոգուդ ցավը, միայն հոգում ծնված հույսը կարող է բուժել:

Մարքեթինգի 4P-երի պես, Կյանք գիտության մեջ ես առանձնացնում եմ 4 Հ-երի գաղափարը. ՀԱՎԱՏ, ՀՈՒՅՍ, ՀԱՄԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՀԱՂԹԱՆԱԿ: Հավատալ, որ ի զորու ենք, հուսալ, որ ամեն ինչ կստացվի, համբերել, գուցե շատ երկար, բայց համբերել` տեսնելու վերջին Հ-ն ` հաղթանակը:

Իմ խորհուրդն է քեզ, իմ հարազա՛տ, առաջնորդվի՛ր այս 4 Հ-երով: Ես էլ եմ փորձում:

Comments

Popular posts from this blog

Կյանքը՝ մի ակնթարթ

Ժպտացող Աստղեր

Կյանքը ցուցափեղկում