~Հրաշքուկ արժանավորների ճանապարհին~

~Հրաշքուկ արժանավորների
ճանապարհին~
Բա՜րև, ընթերցո՛ղ, ինչպե՞ս ես: Քեզ շատ եմ պարտական. ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել, որ իմ կողքին ես :) Շատ էի ուզում նոր բան գրել, թեև շատ ժամանակ չունեմ, պետք է դասի շտապեմ, բայց մինչև չգրեմ, չեմ հանգստանա :)))) Գիտես ի՞նչն է հետաքրքիր՝ ինձ թվում է, թե "Հրաշքուկ" բլոգի ամեն նյութ նամակ է քեզ: Չգիտեմ, երկխոսություն՝ մեկ - մեկ մենախոսություն...թեև գիտեմ լռությունն էլ խոսուն է...մենախոսություն ժամանակ հոգևոր երկխոսությունը զգում եմ, այնպես, որ շնորհակալության ժպիտ կա ամեն նյութի մեջ, ամեն տողի...
 Մի քիչ տխրություն կա, չգիտեմ ինչու...խառնաշփոթ է ու պարզ դատարկություն...այդ ամենը լրացնում է պատուհանից դուրս նայող հայացքը, շուտ-շուտ աչքը ժամացույցին գցելը, իրար հաջորդող երգերը, որոնք կամա, թե ակամա քո մասին են պատմում: Ու մտքերը.վերջերս շատ հանգամանքներ կարող են ստիպել, որ ցանականանք փոխվել, որովհետև այն ինչ էինք չօգնեց մարդկանց, որ ճանաչեն ու գնահատեն մեզ, բայց հավատացած եղե՛ք, փոխվել պետք չէ, դուք այն եք ինչ կաք...Մի անգամ ասացի "Փոխվել պետք չէ, Ձեր կողքին են, որովհետև ադպիսին եք, Ձեր կողքին չեն, որովհետև այդպիսին եք",-նույն կարծիքին եմ: Գուցե շատ դեպքերում նեղվում եք, որովհետև չեք ստանում այն ինչ սպասում եք, կամ միանգամայն հակառակն եք ստանում, հավատացե՛ք՝ նորմալ է...Չէ՜, որ յուրաքանչյուրը կարող է չհասկանալ Ձեր կարևորությունն իր կյանքում, իր կողքին, բայց ախր կան այնքա՜ն մարդիկ ,ում համար ամեն ինչ եք, ուստի լավ է հիշել Ձեզ գնահատող ու սիրող մարդկանց, չմոռանալ և նրանց ովքեր չկարողացան ինչ-ինչ հանգամանքների բերումով փորձել ընդունել ձեզ և պահպանել, նրանք դաս են կյանքի, կարևորագույն դաս, կարծում եմ շատ դեպքերում նրանք էլ հասկանում են` ով եք, ով էիք... ուղղակի արդեն ուշ են համարում, ինչ-որ բան անելը: Դուք եղե՛ք նույնը, մի՛ փոխեք Ձեզ, այն մարդիկ, ովքեր պետք է լինեն ձեր կողքին `կմնան, իսկ ժամանակն ամեն բան իր տեղը կդնի...Մտածե՛ք վաղվա արևի մասին...Հավատացե՛ք հրաշքներին ու մնացե՛ք այդպիսին: Այդ դեպքում էլ Դուք կլինե՛ք "Հրաշքուկ"՝փոքրիկ հրաշք արժանավորների ճանապարհին: 

Comments

Popular posts from this blog

Կյանքը՝ մի ակնթարթ

Ժպտացող Աստղեր

Կյանքը ցուցափեղկում