Երախայրիքն իմ Հրաշքուկի

Հրաշք է, չէ՞

Դժվար էր...Խոստովանեմ, որ շա՜տ երկար եմ մտածել և իմ հոգում երկար փափագել եմ սեփական բլոգ ունենալու գաղափարը: Վերջապես արեցի դա ...Կան  բաներ, որոնց արտահայտման լավագույն միջոցը կարող է հանդիսանալ բլոգը...այն կարող է դառնալ Ձեր և իմ երկխոսության լուռ, բայցև խոսուն վկան, վերջապես կկիսվեմ այնպիսի բաներով, որոնցից չէի ցանկանա անմասն մնայիք:  Ես իմ հոգին կներդնեմ, որ հաղորդակից լինեմ Ձեր հոգուն ...Կյանքը հրաշալի է, եկե՛ք միասին նկատենք  հրաշալին: Ձեր "Հրաշքուկ" բլոգ: 

Comments

  1. shnorhavoooor Nan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Շատ ապրես, Հարութ ջան, զգացված եմ :)

      Delete
    2. ;) qez hajoxutyun em cankanum blogi bnagavarum ;)

      Delete
    3. shat shnorhakal em, Harut jan :)mersi...amen inchi hamar ;) pokhadardzabar...

      Delete
  2. հրաշքուկ ^_^ :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Հա, Խչ...Գիտես :)...Շատ էի մտածել անվան մասին ու այդ բառը չէի ուզում հենց այնպես անցներ...հատուկ բառ է.. :* ^_^

      Delete
  3. Replies
    1. <3 մերսի, դու էլ իմ հրաշքն ես ^_^

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Կյանքը՝ մի ակնթարթ

Ժպտացող Աստղեր

Կյանքը ցուցափեղկում