Ծաղիկը, որը դարձավ իմը


Թե ինչպիսի գեղեցկություն են պարփակում ծաղիկներն իրենց աներևույթ հոգիներում, գիտենք շատերս, բայց որ ծաղիկների պես՝  ճիշտ նրանց նմանությամբ մարդիկ կան, մտածել ենք քչերս։ Գուցե, պարզապես, խորհելու առիթ չի եղել։ Երբ բախտ է վիճակվում զմայլվել դրանցով, զգալ թե ինչպես են ապրում իրենց բաժին հասած յուրաքանչյուր օրը, (չիմանալով, որ գուցե վերջինն է) հասկանում ես, որ գեղեցիկ ու պարզ է կյանքը։ Կյանք, որ ամենի մեջ է․․․մեզ շրջապատողի մեջ։
Երբ նոր կյանք է սկսվում, այն գեղեցիկ է, զարմանահրաշ ու երազային, բերում է երջանկություն, սեր է բերում։ Ու ասա՛, որ երբ առաջին անգամ գիրկդ ես առնում քեզ ժպտացող ծաղկին, կյանք ես պարուրում զույգ ձեռքերիդ մեջ։
Ծաղիկներն ապրում են, ամեն օրվա հետ փորձում փոխանցել իրենց մեջ ապաստան գտած հմայքը․․․ դրանք ապրում են։ Ապրում են ինչպես մենք։ Ու գիտե՞ս, երևի ամեն ծաղիկ իր համարժեքն ունիմեկս վարդ է՝ խնամքի կարիք ունեցող փխրուն էակ, որ սովոր է մշտական ուշադրության, ոմանք երիցուկ են՝ ամենապայքարող ծաղիկը. անգամ բազմաթիվ փորձություններից հետո, երբ ոչ մի թերթ այլևս չի մնացել պոկելու, կանգուն է գլխիկը ու արև է տալիս։ Գիտե՞ք, կան և մանուշակներանսովոր ու եզակի, փխրուն ու քնքուշ․․․իրենց մեջ անսահման արժեք է թաքնված, բայց աննկատ են մնում ու շատ հաճախ նույնիսկ աննկատ էլ կորչում՝ գուցե անուշադրության պատճառով։ Ջրաշուշանները նույնպես շատ գեղեցիկ են, չէ՞։ Երանի՜ այն մարդկանց, որոնք ջրաշուշանին են համարժեք, որովհետև չնայած ամեն ինչին, դրանք մշտապես ջրի մակերևույթին են ու շլացուցիչ պայծառությունը չի էլ կարող թույլ տալ գուշակել, թե ի՞նչ կա դրանց խորքում, չգիտենք՝ ու՞ր են տանում դրանց արմատները, ի՞նչ է կատարվում ներսում՝ հոգում։ Այո՛, նրանք հրաշագեղ են ու հաղթած՝ չնայած ամեն ինչին։ Անշուշտ, հանդիպած կլինենք նաև ձնծաղիկների․․․թվում է՝ սառն է նրանց հոգին, բայց իրականում ջերմություն են սփռում իրենց գալուստով, սեր են տալիս, այնպես որ երբեք դեն մի՛ նետեք ծաղիկը, եթե դեռ չեք առել դրա բույրը, չեք ստացել սերը։
Կապ չունի՝ ինչ ծաղիկներ են մեզ շրջապատում, դրանք մեկ է յուրովի չքնաղ են, եզակի են, ու ես երջանիկ եմ այն ծաղիկների համար, որոնք դարձան իմը, ինձ տրված գեղեցիկի, ինձ պարգևած սիրո համար եմ շնորհակալ․․․

Comments

Popular posts from this blog

Կյանքը՝ մի ակնթարթ

Ժպտացող Աստղեր

Կյանքը ցուցափեղկում