Իսկ քո աչքերն ի՞նչ գույն ունեն



Մեկը չգիտես՝ ինչու արբած է կապույտ աչքերի գույնից, մյուսը` գլուխն է կորցրել կանաչ աչքերի համար, իսկ այն մեկը` անհատակ սևությամբ է գերվել։ Հետաքրքիր է, որ սա եզրագիծը չէ, բնա՛վ, քանի որ այժմ, ինչպես մարդիկ են պես-պես՝ աննման, այնպես՝ աչքերն են նրանց՝ երփներանգ։
Իսկ ինձ միայն քո աչքերն են հմայել ու, ո՛չ՝ նրանց գույնի պատճառով, այլ, որ դրանք ինձ են միշտ նայում ու դրանց մեջ ես կտեսնեմ այն, ինչ՝ ոչ մեկի մեջ երբեք չեմ տեսնում։ Այդ աչքերն են ինձ համար ամենագեղեցիկը, դրանք են միակն ու յուրահատուկը, բնավ կարևոր չէ՝ 90 տոկոսն ունի աշխարհում այդ գույնը, թե՞ 3․․․ուզում է, թող՝ լիներ և 1 տոկոսը, բայց ինչի՞ս է պետք, եթե դրանցում ես քեզ չեմ տեսնում, ու ոչ էլ ինձ համար տեղ կա դրանց մեջ։
Ամենագեղեցիկը քո աչքերն են, որովհետև քո աչքերում ապրում է սերը, դրանց մեջ միայն կարելի է անկեղծություն նշմարել, ու նույնիսկ, եթե մտածես, որ ասածս փիլիսոփայական է միայն, ես չեմ համաձայնի, քանի որ, հենց այդ աչքերին է հնարավոր նայել, ինչ-որ բան տեսնել ու արդյունքում լսել այն, ինչ բառերի կարիք չունի․․․ ասա՛  ինձ՝ էլ ու՞մ աչքերում ես դու կարող տեսնել այս ամենը։
Ինչպես աշխարհի վրա մենք մեր վարդն ունենք, այնպես էլ՝ մեզ նայող աչքեր ունենք մենք, ու մեր աչքերն էլ միայն մերը չեն այլ՝ պետք է, որ լինեն ամենայուրահատուկը միլիարդների մեջ, ամենագեղեցիկը գույների մեջ ու ամենաբարին մեր հանդեպ ու մեզ նայելիս կամ երազելիս։
Անկախ նրանից քո աչքերը սև են, շագանակագույն, կապույտ են, կանաչ, թե  մոխրագույն, մեկ է՝ դրանք սիրո գույնն ունեն ու ինձ համար ավելի թանկ են։
Սերը պարզ է, ու սիրո քայլերն էլ նույնքան պարզ են ու բնավ էլ կարիք չունեն առանձնանալու։ Աչքերն էլ կարող են զուտ գույնով նման լինել բոլորին, բայց նույն պարզությամբ, դրանք միակն են ու իմ սիրելին։

Իսկ քո աչքերն ի՞նչ գույն ունեն։

Հ․գ․ Ամենից հեռու առաջարկում եմ ունկնդրել այս հիանալի երգը ու չմոռանալ փակել աչքերը ու բացել հոգին․․.
😍

Comments

  1. Սիրտս սառում է միապաղաղ միայնության կաղապարում, հոգիս լուռ պոռթկումով ըմբոստանում է քմահաճ ճակատագրի ուղենշած կյանքի ոլորանների բարոյական նորմերի կանոնների սահմաններում ընթացքի ժամանակ: Հոգևոր հանգստություն, նիրվանա, նարկոտիկ, ինքնախաբեության ախտի խրոնիկ ազդեցության մշուշի միջից ինչպես կյանքի օվկիանոսի փրկարար փարոսի լույս քո աչիկները ուղղություն են տալիս ինձ:

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Կյանքը՝ մի ակնթարթ

Ժպտացող Աստղեր

Կյանքը ցուցափեղկում